Повернення та обмін
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може повернути або обміняти товар належної чи неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
- товар, у котрого є чек;
- товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
- товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару Належної якості:
- повідомте про намір повернути оплачений товар;
- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар;
- всі послуги перевізників або комісії за переказ коштів, проходять за рахунок клієнта.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар.
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів.
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
- Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або в нашому магазині за адресою: пр.Науки 19 м.Харків
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.